Jumaat, 14 Mac 2008

Wasiat

Ini wasiat sementara. Tempohnya berkuatkuasa dari Jumaat, 14 Mac 2008, 223o hingga Isnin, 16 Mac 2008, 0500.

Harta benda aku dengan ini akan diwasiatkan kepada:
  1. Suzuki Smash (BJT 2804) - KANCIL clan aku. Namely, SiTiEnAziEjAt. Kalau nak tolong basuh lagi bagus. Ha ha.
  2. Bilik 405 beserta kunci - InAzIe - dibenarkan untuk jemur pakaian sahaja. Kalau nak hanger pun boleh.
  3. Biskut Jacob's Hi-Fibre - Tok Rimau. Maklumat lanjut, hubungi Tauke Restoran Safiah.
  4. Air kotak Soya Drinho - Lan Rasso. Maklumat lanjut, hubungi Tauke Jusko.
  5. Anak patung katak (Mamat) - Kak Phu Ying. Maklumat lanjut, hubungi Tauke Hinode. Cik pacak yang kat depan kedai tu pun boleh dihubungi.
  6. Milo Fuze 3in1 - Enche' Azhar Ahmad. Maklumat lanjut, hubungi Tauke Pasar Raya Jalal.
  7. Cadbury Crunchie - Wildchild. Maklumat lanjut, hubungi Tauke Giant U-Mall.
  8. Teh serbuk BOH + Gula CSR - Kak Amyz. Kalau sudi. Hiks. Oh ya, hubungi Tauke Bersatu Jaya untuk maklumat lanjut.
  9. Chicken Mushroom Soup Vono - Siapa-siapa saja yang mau. Hubungi saya sebelum 2230 malam ini.
Tengok harta aku. Aku ni zuhud kan?(blueh!). Selepas 16 Mac 0500, semua harta aku hendaklah dikembalikan semula. Terima kasih.

Tinggal ya, kamu semua.


Mak, abah! Here I come!

20 ulasan:

~PrinceSS LiyaNa~ berkata...

yang..huhu
jgn lupe tinggalkan kunci you.jgn jd cm aritu.nanti tak dpt i nak jemur baju di ampaian.haha

ingat mau basuh mtr kesygn.da lame benar tak mandi mtr tu.mtr u pun same kan:p

azie berkata...

knape yg untuk kami berbentuk barangan?bagaimana dgn makanan??kami tak dapat mkn kat tungku impian weekend ni..huwa!!!

فيصل berkata...

uit.. ada kucin.. dua ekoq.. nak satu..

ف wildchild ۞ berkata...

azie..
nak makanan ke? amik la bahagian saya. cadbury. hehe

missyizzati berkata...

ahaha..
macam menarik je smash diwasiatkan kepada kami..

Dumuro berkata...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

azie berkata...

fa,
kamu memang baek!!

Azhar Ahmad berkata...

Hummmm, memang lah kamu... Adeka wasiat kot owang, kena pegi ke Jalal? Hahhahahha

Faizal berkata...

erm.. balik kampung ke pun??

http://fezanez.blogspot.com

blackpurple @ jowopinter berkata...

Tak lama. 2 hari saja. :D

Tok Rimau berkata...

Hellooooo,
Tok Rimau makan biskut tiger je.

ف wildchild ۞ berkata...

azie..
ekceli salah tulis. bukan amik begitu sahaja. tapi amatlah diharapkan azie turut meninggalkan sebarang sepuluh ringgit dua :) thanks in advance

A t i Q a h berkata...

Puteri,
Terima kasih, lipatkan baju I.hihi

Azie,
aku dengar kau bertaaruf di Tungku Impian. Thehehe

Faisal,
ndak boleh! hoho

Missyizzati,
aku lupa kau pun balik juga.

Fa,
oke, serah pada Azie untuk diJAGA sahaja.

Azie,
ingat pesan aku! =P

Azhar,
dah jumpa Tauke Jalal?

Faizal,
ye..nak hilangkan rindu. ;)

JP,
dah balik pun. =D

Tok,
tak bersyukur betul datuk sorang ni.huhu

Fa,
uit, pau orang yang masih belajar? Kijam!

~PrinceSS LiyaNa~ berkata...

huhu. same2. i takde keje kan weekend, tu yg "rajin" semacam je lipatkan baju u. Takde ole2 dr kg?

A t i Q a h berkata...

Puteri,
i ada kerepek pisang, keropok bawang, bla, bla, bla....

~PrinceSS LiyaNa~ berkata...

huhu.bgus2.bley i melantak malam2:p

amyz! berkata...

Comelnya kucing...

Alaa.. Teh Boh dah abis la. Haha.

Nak ke? Kena amik kat K9. Mau? Haha. :D

A t i Q a h berkata...

Kak Amyz,
terima kasih. Perkenalkan, saya mak mereka. muahahaha

Nanti saya dan Kak PY datang,akak buat yang kaw-kaw untuk kami. hiks

umi_e berkata...

cutenya kucing2 tu....

zulhakim berkata...

Tungku ayam xsembelih supplier cina kapir. Keturunan owner bela hantu raya