Ahad, 9 Mac 2008

JALAN LAIN KE MERSING



Hari ni kami berkereta agak jauh, tanpa Azie dan Ina tapi. Ke majlis perkahwinan senpai TESLicious kami di Mersing. Perjalanan agak mencabar kerana kami ditemukan oleh jalan-jalan yang tidak rata, luncuran bukit-bukau yang boleh rasa geli-geli perut, juga diserikan oleh hujan lebat yang kejap-kejap. Lebih kurang 1.30 petang kami sampai di tempat walimah. Pengantin lelaki baru sampai. Kak Bai suruh kami makan dulu. Aku suka daging kurma dia.


Keluar dari rumah kenduri, kami menuju ke Bandar Mersing, nak sampaikan hajat Ijat yang teringin betul main pasir laut. Tapi sebelum tu kami ke Masjid Jamek Mersing untuk jama' Qasar. Dan akhir sekali, kami ke kilang keropok lekor. Tak sah rasanya kalau tak beli keropok lekor kalau ke Mersing.

SELAMAT PENGANTIN BARU
KAK BAIZURA DAN SUAMI

8 ulasan:

missyizzati berkata...

hajat aku telah tercapai.
mekasih.
=D
lenkali,kite ke pantai lain pule ye?
untuk mandi-manda.
ha ha

A t i Q a h berkata...

Ijat,
ke Pantai Merdeka mau? Sambil mencari cinta. hahaha

aReLaNg berkata...

kalo mau ke pantai, sy mau membeli bikini dulu.. ayuh temankan saya.. =)

A t i Q a h berkata...

Arelang,
u ni nakal lah. wahahahaha

missyizzati berkata...

tiqah,
ke pantai merdeka mencari cinta?
macam menarik!
huhu

arelang,
saya boleh temankan!
hehe

Azhar Ahmad berkata...

Ahahahahhaha, memang best g mersing... hummm... dulu try rasa keropok mersing... hummm tak syedap/// sedap lagi keropok losong....

A t i Q a h berkata...

Missyizzati,
hey, itu cuma tajuk lagu. Jangan tertipu ya. =P

Azhar,
kamu salah kedai mungkin. Tapi kerook losong memang sedap. =D

missyizzati berkata...

atiqah,
jangan risau.
saya tak sebegitu naif..
hoho