Jumaat, 7 Mac 2008

KEMPEN

Tadi, lepas balik dari ujian Visual Basic, dapat SMS dari Tina.

"Nak puasa tengok BULAN,
nak raya pun tengok BULAN,
nak gaji kena tunggu cukup BULAN,
nak tinggi kena naik ke BULAN,
nak ngundi kena pangkah BULAN"

Budak tak cukup umur ni sempat juga mau berkempen.

15 ulasan:

rasso berkata...

ha ha ha...

kamu tau? bulan itu punya langit warna apa? uhuhuhu...

A t i Q a h berkata...

bulan tu akan terang benderang waktu malam. jadi sekelilinya warna hitam. wawawawa

azie berkata...

haish,
rasso ni saiko lah,

ف wildchild ۞ berkata...

wah. biasalah orang yang tidak mengundi memang macam tu. haha

A t i Q a h berkata...

azie,
saiko?ye ke? tak perasan pula. =P

ف wildchild ۞,
memang..hehe

f u x a n e berkata...

uhuhuhu...
"nak anak, tunggu sembila BULAN"

:D
ehehehehe...

rasso berkata...

fuxane,
dinda... tetiba anak nie? hu hu hu

blackpurple @ jowopinter berkata...

Takbir!


Undi adalah rahsia. :)

azie berkata...

tqah,
rasenye lepas blog rasso kne hack, dia terus jadi saiko.hehe
nta2 dah kne basuh otak:p

A t i Q a h berkata...

fuxane,
hahaha..
untuk election depan, boleh tambah baris yang itu. =P

JP,
betul. saya cuma mempengaruhi minda kamu aja. yang lain, terserah. ;)

azie,
lepas kena basuh, patutnya lebih suci..tapi..hehe

rasso berkata...

azie,
Jahat!
I tak saiko pun... u nie sesuke jer kata i saiko... (rajuk)

tQah,
tapi ape?
uwaaaawaaaa

A t i Q a h berkata...

rasso,
tapi...
ahahahaha

azie berkata...

rasso,
sampai ati kate i jahat..(rajuk gak)

tqa, dia kne basuh laen sket.bukan basuh2 biase nih..

rasso berkata...

azie,
nah tisu...

A t i Q a h berkata...

azie & rasso,
hahahaha