Ahad, 15 Jun 2008

KUIZ TEKA GAMBAR


Siapakah encik di dalam bulatan merah itu?
Beliau ditemui di kenduri rumah nenek aku. Ha ha ha. Jangan marah ye encik.
Ya. Aku memang tengah tak ada kerja malam ni.

Abah! Selamat hari bapa. =D

12 ulasan:

saudagar gaRAM.. berkata...

ya abah..


selamat hari bapa..
..jugak.

en_me berkata...

harap bukan pelandok dua seruper.. salam weekends wat cek tiqah tewww

diya berkata...

err... bukan ayah tiqah kan? okeh. diya teka banyak2.

pak sedara tiqah.
kazen tiqah.
kawan pada ayah tiqah.
jiran tiqah.

err... sape lg yek. huhu.

Lily.Lulu. berkata...

err .. sape tuh ??
x kenal lorr

Adry berkata...

ini kenduri apa?? Macam ngah kenduri aqiqah jer... tu bukan nak gunting rambut ker tu...

Lelaki tu mesti jejiran area tu la... sedara kepada jiran ker... hehehe :)

A t i Q a h berkata...

Ga.Ram,
selamat hari abah untuk abah lu gak. He he.

Me,
tanduk dua serupa dengan siapa? huhu

Diya,
bukan ayah saya Diya. He he

Lily,
tunggu jawapan dia di next entry ya! hihi

Adry,
kenduri potong jambul tu. He he.

cikf=) berkata...

err..ur father ke???
hepi fathers' day tuk die..hihi

Sidik berkata...

boyfren? bila mase pulak tikah ade nenek, embah ade laa..

Tok Rimau berkata...

Ada paparazzi kat kampung kau atau kau dah nak jadi stalker kpd encik Dug. ha ha ha.

A t i Q a h berkata...

CikF,
bukan. He he he.

Pak Dik,
uu~~..

Tok,
kamera paparazi pandai cari orang. Ha ha ha.

diya berkata...

adehhh. ayah tiqah ke? nampak muda. huhu :D

A t i Q a h berkata...

Diya,
hahaha..tengok jawapan dia kat entri atas eh dear. =D