Sabtu, 17 Mei 2008

CAMPUR SATU JADI TIGA

Sudah dua kali. Mimpi yang sama. Buat aku terbangun dengan jantung berdegup kencang dan berpeluh.

Kenapa ya?

Aku rasa aku kena tanya pada Dia. Jika Dia kata masanya sudah tiba, aku terima. Jika belum, juga aku terima.

11 ulasan:

xiiinam751 berkata...

CLah macam ada bau sesuatu..bau apa ni..

t.a.t.a berkata...

tak pasti mmg kena tanya Dia. Hanya Dia yg ada jawapan nya. dan kita hanya perlu sediakan diri atas apa juga kemungkinan dan redha.
tawakkal jgn lupa. :)

Princess Liyana berkata...

Mimpi pe yang?tak citepun?

pHu YinG berkata...

Hmmm..

azie berkata...

ni kalau tak pasal result, mesti pasal jodoh. aku prefer yang kedua,hikhik

rasso berkata...

acapkali?

seru... seru...

crayon kakak berkata...

atiqah ada alami benda2 yg pelik tak? biasanya, mimpi kita berkait jugak dgn apa yg kita alami dlm dunia nyata.

A t i Q a h berkata...

Cik Lah,
tiqah bau spaghetti yang Cik Lah masak. Bila nak datang rumah tiqah lagi? hu hu hu

t.a.t.a,
thanks dear. Indeed, i really need this advice. hu hu

Ina,
huhuhu..

Kak PY,
huhuhu..

Azie,
kamu! Tak ada benda lain ke ha? ha ha

Rasso,
baru dua kali. ;P

CK,
pelik macam mana kakak? Tak adalah pulak..

Princess Liyana berkata...

i tau. U mimpi jejaka mana tu yang?uhuks..maju you dari i..auchh..huhu

tasikmerah berkata...

wah.... terbau nasi minyak le...
errkkk.... ko mimipi ape tiqah hah??...

missyizzati berkata...

ya. itu yang terbaik. kamu jangan risau sangat. hehe