Sabtu, 3 Mei 2008

AKU MAHU PULANG

Akhirnya saat yang dinanti telah tiba. (Owh, by the time aku tulis entri ni, aku masih ada satu kertas lagi pagi esok). Ya! Atiqah akan balik RUMAH!

Maksudnya, ini hari akhir aku di kolej Datin. Semester depan aku pindah kolej. Kolej yang lebih klasik dan antik. Jadi, sempena hari akhir aku di bilik 405, aku persembahkan pemandangan indah dari bilik ini. Aku kira-kira ada sembilan jenis permainan bola yang kau orang boleh layan. Futsal is excluded. Bukanlah aku kisah pun dengan mainan yang macam-macam itu. Cuma yang aku kisah, encik-encik yang bermain di padang sana. Bolehlah cuci-cuci mata sikit. La la la la la la.

Tinggal ya Kampus Selatan.
Kalau kau rindu aku,
kirimkan rindumu pada sang bayu. Aiyak!

12 ulasan:

Princess Liyana berkata...

I'm going to miss you dear:(....
Take good care of yourself.

Sidik berkata...

ini kerje ko ye tiqah, skodeng lelaki..

tapi aku mase kat kolej dulu selalu gak duk kat tingkap, tunggu bakal isteri (skrg dah jadi mak sedare kamu) lalu pergi kuliah..heh heh heh

Abdullah berkata...

Enjoy ur holidays...
Come back refreshed and ready to finish this course!!!

Let's hit the ground running! :)

missyizzati berkata...

ahah. best ko boley cuci mata. tapi nanti ko duk ktf, tak boley buat da. haha

y a y a n g berkata...

ehehhee... cuci mata ada lensa panjang ker? tengok jauh tak best tau... zoom zoom sikit...

saudagar gaRAM.. berkata...

gua cuci mata guna alat teodolit je..
yang orang lain wat ukur tanah dulu tu..
clear gila..



15 darjah,30 minit,20 saat..
arah kanan...

waaaaaaaaa...........




hahahhaaaaa...

A t i Q a h berkata...

Ina,
sob sob.. =(

Pak Dik,
ha ha ha. Hobi tu dah menurun kat aku. Tapi tak ada spesifik orang yang mau diskodeng.

Che Lah,
can't wait for our production. Yeah!

A t i Q a h berkata...

Ijat,
heh. Nanti aku tumpang bilik kau, kita skodeng sama-sama. ;P

Yayang,
owh, I nak pinjam kamera you lah kalau gitu. he

SG,
ohoo, itulah gunanya alat tu ya. Hish, lepas ni kalau ada budak-budak ukur tanah, wa tak mau datang dekat. ;P

Tok Rimau berkata...

la la la la la.

tapi u selalu kat bilik ena. pandangan kat bilik Ena sama gak ke?

A t i Q a h berkata...

Tok,
dari bilik Ena tak nampak. Tapi petang time padang penuh, I balik la bilik. Wa ka ka ka ka

astig berkata...

Ek ehhh... kite seblok rupernye... he he... pandangan saya untuk skodeng lebih tajam, sbb bilek saya betul-betul menghadap gelanggang tenis... huhu... 309... in memory kerna sem depan saya duk umah jer T_T

A t i Q a h berkata...

Astig,
wah! Rili? Apa pasal la dah habis sem baru tau nih. Hu hu.
Sem depan kita tak boleh nak skodeng dah. huhu