Rabu, 23 April 2008

SELAMAT KEPADA : SITI


Beliau adalah Siti Nurhaliza Shuhaida. Hari ini hari hahir beliau yang ke-22.
Oleh itu, saya ingin mengucapkan selamat kepada beliau. Semoga beliau dipanjangkan umur, murah rezeki dan ditetapkan iman. Itu doa saya kepada beliau kerana saya sayang pada beliau.
Kamu nak berkenalan? Malang. Beliau telah berpunya. He he he

16 ulasan:

tasikmerah berkata...

walau dia dah berpunya dia tetap boleh belanja aku kfc ... boleh kenal siti?

azie berkata...

huhu..epi besday siti...mmwwaahhh:)

Sikelu berkata...

Pergi Ladang Naik Bot,
Naik Bot dengan nyonya,
Sedangkan bertunang lagikan ku rebot,
Ini kan pulak baru berponya...

Ha.. haa.. haaa
Hepi Birthday tooo... :)

blackpurple @ jowopinter berkata...

Selamat Hari Jadi untuk beliau. Sebaya sayalah kalau macam itu...... :D

ف wildchild ۞ berkata...

hepi birthday. semoga murah rezeki dan murah hati untuk membelanja kami sikret resipi ;p

yginsaf berkata...

hepi besday to siti shuhaida yer.. makin jeliter yer.. ammvoiii

missyizzati berkata...

itu gamba lama! kenapa ko ade? hehe.. btw, siti, kalo kamu bace ini, aku jua mahu ucapkan hepi birthday ye. may all ur wishes coem true. =)

Princess Liyana berkata...

Happy birthday Siti:)uhuhu. May all your wishes come true. Kawin nanti jgn lupa ajak:)

Hafifi berkata...

nnti ckp hepy besday kat siti k..hafifi tak kesah die dah berpunya sbb kapal terbang pun orang bley rampas..inikan awek orang..hehe:)grau je

azie berkata...

gilak sume korang ni..gelojoh nak maen rampasan hati,harharhar

A t i Q a h berkata...

Wah3..ramai nya peminat birthday girl nih. Sikelu, Me and Fifi, nanti I cakap kat Siti yeh. huhu

Azie, Ina dan Ijat, (Siti as well)
may our friendship last forever ;D

Tasik Merah dan Fa,
nak Siti belanja? Pergilah mengadap tuan dia. He he he

and last but not least, JP,
wak bukan dah tua 5-6 tahun ke? hik hik hik

aReLaNg berkata...

hehehe.. untuk semua, thank you soooo much...
ade rejeki sy blanje kopok lekor sorg sebatang yer..

to azie, ena, ijat and tqa,
i love u guys always.. n may our friendship everlasting forever..

aku cadang baru nak kawen senyap2.. hahahahahaha..

rasso berkata...

i pun nak ucap epi betday... tapi takdok adiah la... ehehehe

A t i Q a h berkata...

Arelang,
mana boleh kahwin senyap-senyap. Berdosa tau. Ha ha ha

Rasso,
eleh. Nak minta belanja ais krim seringgit pun payah, ini kan pula nak bagi hadiah. ho ho ho

فيصل berkata...

aduahai.. terlepas lagi gadis ayu... selamat hari jadi.. siti

saudagar gaRAM.. berkata...

phew...


nasib baik gua dah berpunya jugak.
kalo tak silap2 ini minah musti mau rampas gua kan?

gurauan terbalik ni jarang kita jumpa...





larikkkkk......