Khamis, 5 Februari 2009

Sebatang Gigi Itu Ibarat Setitik Peluh Emi?

Mula-mula.


Kemudian.


Akhirnya. Yay!


Hari tu di rumah, Emi tunjuk giginya yang dah goyang menanti hilang. Aku cari benang. Mak ikatkan benang pada gigi.

"Mak janji jangan cabutkan! Emi nak buat sendiri." Sungguh-sungguh Emi nak jadi doktor gigi diri sendiri. Tapi tak sempat Emi nak cabut, gigi itu tertanggal di tangan Mak. Dan terkekek-kekeklah ahli rumah kami melihat Emi.

20 ulasan:

azie berkata...

cantiknya gigi emi,ehehe

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

hehehehe....

chumel sungguh emi tu...

phewit dik..

kecik2 dah jadi dentist~

KDEE berkata...

hehehe..emi chomel!

Yazid Husain berkata...

wah tersusun rapi giginya

inna hayati berkata...

waahhh..sakit tu cabut gigi...

inna hayati berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
missyizzati berkata...

hu~~ tape2. emi, next gigi cabut sendiri kay? :D

Monkey D Luffy berkata...

ahaks... dah tak lawa ler cam tu

Princess Liyana berkata...

uhuhu..comel je gigi emi...ada bkat tu yang jd dentist..

en_me berkata...

ahaha, nak jadi dentist ghupernyerrrr..

Water Lily berkata...

Bagus Emi..besok2 jika ada sesapa nak cabut gigi cari Emi yay!

kak lily la tu :D

Azhar Ahmad berkata...

Lawak sungguh entrinya... ehhh lawak ke?

13may berkata...

aisehhh...ngeri plak tengok cabut gigi nih :D

addyaholix berkata...

ecehh sian emy =)

Alone berkata...

uh. teringat masa kecik2 dulu.

menumbuk pipi sendiri untuk mencabut gigi itu. uh.

A t i Q a h berkata...

Alone,
gila ganas lah anda ni. Hahah.

Addy,
tulah. Kesian kena gelak.

13May,
best apa. Tengok darah. LOL.

Azhar,
ayoyo. Lawak ka?

Kak Lily,
boleh2. Tapi kena mengucap banyak-banyak. HAHAH.

Me,
hah. Amin...

Ina,
kalau dia jadi dentist senang la nanti. Boleh pau dia ja kalau nak cabut gigi. Kui kui.

Luffy,
dah tumbuh yang baru nanti oke la tu. Ehe.

A t i Q a h berkata...

Kak Ijat,
baik! :D

Inna,
tak delah. Sikit ja tu. Hihi.

Yazid,
dalam adik beradik kami, Emi sorang je yang gigi susunya tak rongak. Hoho.

Kdee,
ehehe.

Zara,
macam kakak dia tak? HUa hua hua.

Zie,
teng kiu teng kiu. Kata Emi. :D

zino berkata...

emi yg gagah berani.. tak takut cabut gigi hehe

S h i n o berkata...

huih dasyat ni..
aksi dare devil JR.

:P

[ Eclipse ] berkata...

ini emi.hei emi XD ngeh ngeh.kalau dulu nad perh tanggalkan gigi kawan. x tau nak tinggalkan kenangan kat mana.tapi dah ada blog buleh tingalkan kat blog XD haha lawak bila fikir pasal cabut gigi.nad selalu cabut gigi lepas mandi dalam bilik air. hee