Rabu, 25 Februari 2009

Ekstrovet dan Introvet Aku Seimbang: Kata Keputusan Ujian Personaliti.

Semalam mimpi emak. Peluk cium emak kuat-kuat. Gelak-gelak dan cerita-cerita.

Bangun-bangun jadi rindu. Cerita pada Awis, 'ai mimpi my mom' pun mata dah bergenang-genang.

Jadi, esok cari tiket balik kampung. Boleh peluk cium emak secara hakiki. Jumpa baby kucing sekali. Yay!



Nota tambah:

Sejak surcaj 30% ditambah pada harga tiket bas, aku belum pernah balik kampung dengan bas. Berdebar pula nak tau harga baru. :P

39 ulasan:

en_me berkata...

sayang emak membawa kesyurga..
sayang abah takdok tolok tandingnyerrr..

kampong katnerrr.. ehehe

Nadine berkata...

i alwaya have that feelings when i stayed in hostels those days...

filanastasia berkata...

atiqah : nanti kem salam mak kamu yer.. serta cium peluk baby kucing tuk akak.. take care my dear...

pandagumuk. berkata...

cepattt.kunk tiket abes :P

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

huhuhu~

kamu dah nak beli tiket?

nak kirim.........heehehehe~

Adry berkata...

Have a safe trip!!

S h i n o berkata...

balik lah..
mak awk rindukan anak
pmpuan die yg nii. :)

semoga perjalanan semua
selamat.

Princess Liyana berkata...

huhu..jgn risau, karang i teman g cr tiket..uhuhu..mesti ada punye..;)

Nadhirah Zamrose berkata...

slamat pulang dgn selamat ;)

13may berkata...

kim salam kat mak...

oh ya! kalau senang senang...nanti mimpi aku plak yea :)

[ nadia ] berkata...

jarang ada perasaan ini

addyaholix berkata...

takde siapa nak peluk cium saya. huh!

sabariah.noor berkata...

tikah, kite pon blk jugak!!!hehe..mlm td pon mimpikan mak jgk..lalala~

Alone berkata...

=D

inna hayati berkata...

tiqah dari jb nak ke sabak bernam ke?
kalau dari jb xtau berapa.
dari kl ke sabak,skang sudah 12 hengget lebih hagra tiket...

azie berkata...

aku pon rendu mak aku banyak2 berkati2

tak sabar nak tidur bawah ketiak mak,ha ha ha

Yazid Husain berkata...

seimbang. bila pegi amik test itu

arsaili berkata...

salam..selamat balik kampung....

arsaili berkata...

salam..selamat balik kampung....

arsaili berkata...

salam..selamat balik kampung....

Water Lily berkata...

Salam untuk emak Tiqah ya:)

paiseh berkata...

kerajaan tipu..!!kata masa raya ari tu je..!

Princess Liyana berkata...

huhu..usaha kita kurang bjaya..tkpe 1hb kite trus g tgk tiket..huhu..jgn sedih ek syg;)

kel@mbu berkata...

mintak2 air ekon tak menitik.. :P

Faizal@poyan berkata...

salam athiqah..

emmm elok lah balik, klu dah mimpi tu...

Diya Kamaruzaman berkata...

rindu emak ye tiqah =)

em. dengar khabar, bulan 4 ni naik pulak harga tiket bas. dahsyat pulak rasa. huhu

ieLah~ berkata...

weh..
aku pon rindu emak
cane nie??
huu

missyizzati berkata...

selamat kembali berjumpa emak. :)

aku, nak jadi perantau lah. tak balik bertahun-tahun. walau seremban-jb hanyalah 3 jam. :P

zino berkata...

bila nak balik kampong jangan kisah lagi harga tiket.. memang tak ada nilai nya bila dapat jumpa keluarga..

selamat balik kampong..

Rajuna berkata...

masih menunggu jawapan dari markiman kobiran.panas panas panas!!!!!!!

A t i Q a h berkata...

Me,
kampung kat Selangor nun. Huhu.

Aunty,
masalahnya kan aunty, Ive been staying in hostels ni since like, 10 years. Tapi sindrom homesick ni tak pernah berkurang pun. Adeh.

Kak Fila,
ehee. Okek. Mekacih kak. :D

Munh,
sekali dia tak bukak jualan lagi daa. Haissh.

Zara,
nanti kita gi sama2 nak? Ehee.

A t i Q a h berkata...

Adry,
thanks! :)

Shino,
trimas. ;)

Ina,
kalau tak de, ai silat judo karate kat pak cik tu. Haha.

Nadhirah,
terima kasih.

May2,
kalau nak mimpi ko, kena ada pengeras. HAHA.

Nad,
owh.

Addy,
suruh adik kamu peluk cium kamu. Huhu.

Sab,
jom balik kampung yay. Tinggalkan UTM nih. Huhuhu.

Alone,
hehe.

Inna,
serius 12 hengget? Gila mahal. Umm, kite bajet dalam 60 hengget kot. Alahai.

A t i Q a h berkata...

Azie,
kirim salam aku kat Neen. Hehe.

Yazid,
umm. Hari tu. Ada bengkel. Huhu.

Arsaili,
trima kasih.
Trima kasih.
Trima kasih.
:)

Kak Lily,
insyaAllah kak. =)

Paiseh,
alah. Macam tak biasa pulak. Sheesh.

Ina,
baekk! ;D

Kelambu,
sengsara oke kalau itu terjadi. Isk.

Faizal,
athiqah? Humm..sedap gak nama tu. hehe.

Diya,
tu lah. Balik naik sampan je la kalau gini. Huhu.

Ielah,
kol le beliau. Huhu.

Ijat,
alang2 nak jadi perantau, ko pegi la negeri atas angin sana. Haha.

Zino,
yes indeed. =)

Bang Juna,
buat malu kat orang Jawa je kan bang. Haihhh.

Ahmad Azrin Aziz berkata...

:)

missfauzani berkata...

hahaha...sebenarnye sy seorng yg introvert~tp seorg yg veto...hahahaha..kejam giler~

blackpurple @ jowopinter berkata...

Naik UdaraAsia la murah. Hahaha!

myadlan berkata...

kadang2 aku seorang yg introvert n kadang2 aku extrovert.. rasanya bergantung kpd keadaan jugak kot..

A t i Q a h berkata...

Azrin,
:)

Kak Fauzani,
wah. Diam2 ubi gitu.

JP,
kalaulah ada airport depan rumah saya. Huhu.

Adlan,
ya ya. Bergantung pada keadaan sebenarnya. :)

nurul berkata...

kecian nye akak....