Isnin, 7 Januari 2008

TAMBAH 80 SEN

Sabtu lepas. Aku ke Bandar Seri Alam.
Kos perjalanan aku (dengan bas) yang sepatutnya hanya RM2.60 dari SiEs ke Masai, ditambah lagi dengan 80 sen. Sebab?
Aku tertidur dan terlajak! Pak cik driver yang kejutkan. "Hai dik, dah terlajak ke?"
Dengan macho nya aku, "Eh, tak lah. Betullah kat sini saya nak turun."
Padahal aku tercangak-cangak mencari bas untuk berpatah balik kemudiannya.
Dush3x!

2 ulasan:

Tok Rimau berkata...

Dik,
Adik nak turun kat mana pun tak apa. Tapi abang nasihatkan kesat air liur basi tu. ha ha ha.

AtiQah berkata...

tok,
ha ha ha
saya kan macho. mana ada air liur basi.