Ahad, 21 Disember 2008

Terkejut dan Tergelak.

Hari ni kami ada dua orang sepupu datang ke rumah. Nain dari Sabah, dan Muhaimin yang ditinggal seminggu oleh ibu ayahnya ke YuKe. Juga Afaf dan Afnan bersaudara yang dah sedia ada di rumah sebab ayah dan umminya ke Mekah.

Dan. Tadi petang aku bersakit perut tengok adik-adik sepupu menjerit keterkejutan. Si Muhaimin terkejut sampai menangis-nangis.

video
Ini aksi mereka terkejut.




Dan ini video yang buat mereka terkejut. Ha ha! Adeh deh.




Aku mati-matian gelak. Tapi sebenarnya aku tak tengok pun video tu. Well, aku kan segan dengan hantu. Heh.

23 ulasan:

filanastasia berkata...

atiqah : akak pun tak mau aa nengok.. mcm tak 'menakutkan' aje.. hahaha (padahal bulu roma dah naek semacam)

paiseh berkata...

sawan budak2 tu kang...

Princess Liyana berkata...

Bab han2 ni i pun cuaks. U segan dgn han2?wakaka.

missyizzati berkata...

haha. sian diorang. sape yang pasang video bagi diorang tgk?

awis berkata...

ahahha.tiqa nakal giler.
adeh.. i pon tak sanggup tgk.
jantung i berdegup laju la if benda2 ni camne.eii.tp solo nite punye hantu i brani.ahhah.

kel@mbu berkata...

stakat ni xde lg kes hantu yang bunuh org..

Sidik berkata...

kejam betul kak tikah nih, gangguan emosi kat budak2, ish3

en_me berkata...

siannyerr adek yg kecik nangis tewwww.. ammvoiiii

siraydee berkata...

tak takut pun...
maybe coz dh tau awal2 ni video "hantu" kot ^^

alifmimyanun berkata...

muhaimin !?
eh tu name saye, tapi nasib baik saye tak terkejut.
kalu tidak. semestinye kemaluan.

A t i Q a h berkata...

Muhaimin besar,
video tu mungkin tak thrill buat kamu. ;P

Ady,
ko kan berani. Chewah.

Me,
takut dia ngadu kat ayah dia ja. Huhu.

Pak Dik,
malam tu memang Amin tak leh tido. Dia cakap, "Saya takut dan nak balik." Hahaha.

Kelambu,
ada. Kalau orang tu sakit jantung. Hehe.

Awis,
hantu kat BIG tu, dah kena pangkat dengan I. Sapa suh kejutkan orang. Hoho.

Ijat,
si Aiman. Pasang kat lappy aku. Mmg berniat nak rakam keterkejutan diorang tu. Hihi.

Ina,
kiki.

Paiseh,
kau jangan. Mak bapak depa dah la tak da. Huhu.

Kak Fila,
hiii hiii hiiii. Tak boleh tgk cerita horror masa mid-nite nih. =P

[ Eclipse ] berkata...

wueh budak tu menggil2 ketakutan. almaklumlah dia yg paling cofus. HAHA JAHAT SUNGGUH

Eida berkata...

aduh.. tumpang terkejut sama.. uwaaa

kamilz berkata...

Huh.. mentang² mak bapak diorang tak ada.. Kao mendera jiwa mereka yee.. Kao tak tau mak bapak diorang tengok kat Yukei $ Jeddah tu...

Yazid Husain berkata...

seramnya
jeng jeng jeng

blackpurple @ jowopinter berkata...

Kejamnya. Nasib baik budak2 tu tak ada sakit jantung.

:D

ف wildchild ۞ berkata...

itu lah. kejamnye kamu ni.

sebab baik gak diorang melompat ke belakang. kalo melompat ke dalam monitor kan susah.. :p

Lily.Lulu berkata...

aduhai ..
sabo jek laaa

saudagar gaRAM.. berkata...

segan?
lu segan kedah ke beb?


segan=malas

maza berkata...

waaakkkkk!!!!

dengan maza sekali terperanjat!

hampeh!

heheheeh

erk! agak2nya budak2 tu mengigau tak malam nanti?! hmm

hehehehe

A t i Q a h berkata...

Nard,
bukan menggigil jeh. Sampai tak leh tido malam lagik. Hihi.

Eida,
hahah! Kesian kamu.

Pak Mil,
huhu. Alamak. Tiqah lari dulu lah. :P

Yajid,
kwang kwang kwang.

JP,
alamak. Betul ke kejam? Isk..rasa bersalah la pulak. Huhu.

Fa,
kalau melompat dalam monitor, Kak Tiqah nya la yang terkejut sakit jantung. Haha.

Lily,
hihi.

Garam,
ni segan jawa. Hahah.

Maza,
lepas dah terkejut tu, diorang ulangtayang video tu dan menjerit lagi. Wakakakaka.

KDEE berkata...

hehe.lawak.tp ksian kt dak2 2.isk.isk

Wexeeda berkata...

salam, dlu wex ada laaa gmba yg pastu tuka jadi antu secara mengejut (siap suara menjerit mengilai lagi tue)... mula2 tgk, wex ngn adik wex dah menjerit terkejut dah... pastu wex tnjuk laaa kat adik spupu wex, dorang menjerit terkejut kuat giler, smpai wex pn terkejut skali lagi.. hampeh tul... hahahaha.... dh laaa waktu tue abg spupu wex sebelah je... gelakkan ktorang....