Sabtu, 13 Disember 2008

Sabtu. Ada dua majlis resepsi. Mula-mula di Tanjung Karang. Kemudian di Kampung Cheras Baru. Dan satu lagi, majlis mekap Maskara.



Marilah mari pergi Maskara,
Jangan lupa kewajipan pada negara.
HAHAH.



*********

Kecewa paling besar malam ni, bila aku tak dapat mencetak gambar untuk Puan Pengantin Baru sebab dakwat pencetak habis sudah. Harap-harap, dalam perjalanan ke majlis resepsi esok, kami boleh jumpa kedai gambar. Penat edit tau. Haih.

7 ulasan:

Pocket berkata...

loh!!
sampek jadi takder kaler dah printer kamu yer?
tambah jer maner maner yg tak cukup tu pakai watercolor, heheheh:)

addyaholix berkata...

tak dapat join maskara sebab aku tengah terbang jauh. sungguh aku sedang jauh!

Yazid Husain berkata...

ada resepsi juga hari aq ada tiga resepsi

diya berkata...

rasa mcm penah nampak advertisement maskara neh. err... maskara ni majlis apa sbnrnya ye?

pandagumuk. berkata...

seronok dapat jumpa korang-korang :D

aie akaike berkata...

tak dpt hadiri maskara semalam krn sepanjang hari di rantai.. owh.. ;(

wahai tiqah, kamu kena tag dr ku.. sila la jwb jika berkesempatan ye..

Danielle_Corleone berkata...

gua tak dapat pegi. nanti la kita jumpa di lain acara. hehe.