Ahad, 28 September 2008

KALAU HARI RAYA, APA HIDANGAN YANG KALIAN TUNGGU-TUNGGU?

Tadi petang aku dan adik-adik perempuan keluar membeli sedikit keperluan raya. Girls hang out. Apa yang menarik? Tiada.


Pekan Sungai Besar macet seperti tahun-tahun raya yang lepas.


Tahun ini ada tiga keping kad raya yang sampai ke rumah. Untuk aku. (Tiga berbanding kosong yang aku hantar. T_T) Dari Syam, Kak t.a.t.a dan Ehya' Si Pemilik Itik Angsa. Ayat Kak t.a.t.a paling menyentuh hati. Huhu. Trimas ya uols! Err...kad untuk Syam dan Kak t.a.t.a dah ada, tapi belum pos ja. :P


E-kad juga ada banyak. Via emel. Via blog juga. Dari Cikgu Rashid dan Zara contohnya. Terima kasih juga.




Untuk kalian yang sedang membaca entri ini, keluputan ku seng akeh akeh yo (minta maaf banyak-banyak). Kalau rasa-rasa ada entri-entri atau komen-komen aku yang menjauhkan hati kalian, maaf sekali lagi oke.



Salam lebaran semua. =D

26 ulasan:

[ Eclipse ] berkata...

mesti sesakkan pekan XD

Syam berkata...

owh! akhirnya sampai juga kad saya dekat kamu ye. selamat hari raya sister...

Pocket berkata...

loh!!
nak la jgak antar kad rayer!!
tp tak per, tahun depan nyer kita bertukar tukar kad ya :)
heheh

SelamatAriRaya
MaafZahirMaya
juga pocket ucapkan.

kita blogging lagi setahun yer :)

shinO berkata...

dengar cite posmen kampung sebelah siap buat OT anto kad raya malam..hehehe

siraydee berkata...

tqah anta kad raya pakai homing pigeon la...posmen suma tgh busy, cian diorg ^^

xiiinam751, musafir denganMu berkata...

ckLah tengah sebok cap duit raya nak bagi anak sedara ni. Untuk tqah ckLah print RM100 (kaler lagi), nanti ckLah gunting cantik-cantik ya!

missyizzati berkata...

saya tunggu nasi himpit dan kuah kacang. nyum nyum

Pok Deng berkata...

SELAMAT RAYA. Makan banyak-banyak. Lepas tu gemuk. Tahniah.

Amy Z! berkata...

Selamat Hari Raya, Atiqah.
Maaf Zahir Batin. :-)

SHIMI berkata...

Salam Aidil Fitri jua buatmu. Tangan dhulur kemaafan dipohon. Semoga selamat

Ibnurashidi berkata...

Salam Tuan Rumah..

Selamat Hari Raya Aidilfitri..Semoga ceria2 selalu dan diberkati Allah..

Banyakkan menziarahi diaidilfitri...oleh itu dtglah ziarah ke blog sy ya:)

en_me berkata...

salam aidilfitri maaf zahir batin. Moga sentiasa berbahagia di hari raya…

Silence berkata...

slamat berhari raya bersama keluarga, atiqah.. sila amik kad raya di blog saya ea.. hahaha.. saya pon dah kurang dapat kad raya.. zaman dedulu meriahh jer.. hampir setiap hari, incik posmen dtg rumah..hantar kad. skrg..saya dapat 2 je kad raya..selebihnya, SMS dan e-kad..

jinggo berkata...

maaf sebab singgah kat blog cgu - rasanya saya akan terus singgah kut selepas ni. saya di teluk intan ( asal ) memang dulu pekan sabak sebahagian daripada laluan saya....itu dulu.hari ini , selamat hari raya cgu.

Abah berkata...

Salam Eid dari abah@skolblog.com

Princess Liyana berkata...

Uhuhu.selamat hari raya,maaf zahir btn ek yang!jgn lupa bw makanan istimewa hr raya,hr ahad kite buat pot luck.uhuhu

lily.lulu berkata...

Atiqah ...

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Selamat makan ketupat, lemang dan rendang

Take care ..
;)

13may berkata...

salam aidilfitri maaf zahir batin. Moga sentiasa berbahagia di hari raya…

Syam berkata...

ada kad raya untuk saya? yepi!

slmt hari raya atiqah! maaf zahir batin

fusarium solani berkata...

Salam,

Atiqah,

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1429 H.

diya berkata...

semua hidangan, tak kisah apa pun hidangan mmg diya tunggu2 tiqah. hehe. kira diya tak memilih sgt ah klw bab makan ni. makan je yg mana ada, yg org nak bagi kan. hehe

selamat raya juga utk tiqah ;)

tasikmerah berkata...

aku nk rendang tok opahku.. :)

Ibnurashidi berkata...

Salam Atiqah..silalah amik kad raya..maaf terlewat posmen cuti dah:)

Sapa2 nak kad raya silakan ambik juga..

Adry berkata...

Salam Raya...
Maaf zahir dan batin ek


Adry @ http://www.adrysabry.com

rasso berkata...

saya tungguh menu kamu masak...

ha ha ha...

maaf zahir baten....

sinaganaga berkata...

:)