Ahad, 21 September 2008

PRA-UCAPAN AIDILFITRI

Assalamualaikum semua.

InsyaAllah dalam masa kurang lapan hari, Ramadhan yang penuh barkah ini akan berakhir. Berdoalah supaya kita akan berjumpa Ramadhan yang seterusnya.

Ramadhan kali ini pada aku agak kelam-kabut. Dengan esaimen dan projek tahun akhir. Haih.

So, lapan hari lagi nak raya kan? Kan? Raya yang terakhir juga. Untuk aku dapat duit raya. Tahun depan status pelajar sudah dilucutkan. Kecuali aku buat Masters.

Which is not in my first or second to-do list after having such a bad
experience with lots of assignments for the last four degree years. ;P


**************************

Oke. Bawah ni ada ucapan raya bergambar.

Satu. Dari Abah, Mak dan anak-anaknya.

Jemputlah datang ke rumah raya nanti oke. =)
Kerja mengedit dilakukan oleh Mak. Kredit untuk Mak.



Dua. Dari aku dan Kancil Clan.



Untuk yang ini, kami dengan besar hati ingin memberinya kepada siapa yang ingin diberi. Sila bisikkan (secara bertulis) alamat rumah anda ke nashiqah[at]gmail[dot]com. InsyaAllah sebelum raya, sekeping kad yang mengandungi gambar awek-awek cun akan sampai ke destinasi yang anda inginkan. Hoho.

Kredit yang amat besar kepada Abang LanLan kami atas fotoshut ini. Seriously, we gonna miss you bro. T_T (Klik sini untuk tahu kenapa)

21 ulasan:

Abdullah berkata...

Salam Aidilfitri kepada Atiqah n friends/family.

Moga sentiasa dirahmati Allah.

p.s: I empathise with you regarding how much amalan I've done this Ramadhan.. It'slike it's almost over, and I'm still not able to do much..

a Q r a m berkata...

Salam Aidilfitri!

xiiinam751, musafir denganMu berkata...

Er...er...nak duit raya gak ke....? ckLah sediakan duit sengget-sengget je taon ni......

13may berkata...

selamat hari raya!

:D

Pok Deng berkata...

selamat hari raya... semoga tak naik kandungan gula dalam badan.

Rajuna berkata...

selamat hari raya
selamat hari raya!

tapi takyah buat masters la
penat

hahaha

t.a.t.a berkata...

selamat hari raya QaH.
haah tak yah wat masters la.. penat!
huhuh.. toksah dgr itu semua QaH.
mana ada kemahuan, situ ada jalan oke!

Syam berkata...

selamat hari raya atiqah!

wow! posing sakan smbil diambil gambarnye oleh lan rasso ye? siap buat kad raya lg. auw! sangat kool!

thafiexq berkata...

selamat ari ghayo

Amiene Rev berkata...

Selamat menjadi ALUMNI (simpan kata-kata ini untuk tahun depan)

:P

Princess Liyana berkata...

Salam aidilfitri..dari i sekeluarga;)huhu...

em,tau takpe..takde keje namanya..photo shoot tu..kanda memang beshh..hihi;)

tasikmerah berkata...

pssttt... alamat aku ada lagi tak?


:)

blackpurple @ jowopinter berkata...

Selamat mangan ketupat, lodeh & kuah kacang!

::.. a t i q a h ..:: berkata...

JP,
nyong arek ziarah omah mu neng Muar iso rak? He he.

Kak Tasik,
ada2. Okeh. Tungguuuuuu ye kak. ;)

Ina
dari u sekeluarga? Keluarga yang mana? Hua hua hua.

Miene,
ahah. Kamu ahli yang aktif ke? ;P

Thaf,
selamat2. =D

Syam,
aah. Beliau yang shoot. Sebelum balik ke kampung halaman. :)

Selamat hari raya. Tunggu ye kad raya sampai.

Kak Ta,
hehe. Jom sambung sama2 kak. ;-)

Bang Juna,
selamat hari raya!

Pok Deng,
ahah. Okay bosh!

13May,
selamat juga untuk anda! =)

Cik Lah,
boleh. Asalkan bukan fotokopi sudah. Ha ha ha.

AqRam
selamat hari raya! Balik Sabah tak nanti?

Sir,
Selamat hari raya to you too. ;)
Let us pray to meet the next ramadhan so that we can improve it.

Psst, sir...aa..dah sediakan duit raya untuk kami? Hihihihi.

cT cHaN berkata...

cik tqa,
gomen ne..
i x sempat edit la dear..
selamat hari raye..
maaf zahir batin yek..
mmuaaacchh!!
lalala~~

a t i q a h berkata...

Siti sayang,
edit je. Untuk raya tahun depan. Hihihi.

Pocket berkata...

MsAtiqah,
selamat ari raya juga untuk anda,
macam nak la jgak kad raya tp tak per,
nanti tahun depan pocket antar kan:)
Tahun ni sempat ker lagi?

Rashid berkata...

salam atiqah,
moga ceria di hari lembaran nanti...

A t i Q a h berkata...

Pocket,
heyy..meh bagi alamat u. No worry. Masih sempat la. Hehe.

Cikgu Rashid,
moga ceria juga untuk anda. ;D

kamilz berkata...

Err.. bukan dah tamat dapat duit raya tahun lepaih ke??

tahun ni mana ada duit raya dah.. sebab handphone asyik hilang je.. wuakakak

diya berkata...

salam tiqah. selamat hari raya ... maafkan diya klw de slh pape ye... raya ni jemputlah dtg rumah. hehe