Ahad, 13 Julai 2008

SAYA ADA KAT SINI TAU

Batch 12. SMKASL.


Hai hamba Allah. Yang akan menjadi imam saya dan keluarga.

Saya tak tahu kamu di mana. Kamu pun tak tahu saya di mana. Kan? Tak apa. Masih awal lagi untuk kita berjumpa. Ada banyak hal lagi saya nak selesaikan. Saya nak kerja dulu, nak duduk dengan mak dan abah dulu, nak seronok-seronok dengan girlfriends saya dulu, nak macam-macam dululah.

Tapi tahukah kamu saya selalu doa pada Tuhan. Saya doa, kalau berjumpa kamu adalah lebih baik untuk saya dan agama saya, temukanlah kami dalam keadaan yang baik dan direstui. Saya juga minta, supaya kamu sentiasa diberi keselamatan dan dipelihara iman. Jadi, buat masa sekarang, hidup dengan baik ya, kamu. See you when I see you.

34 ulasan:

Syam berkata...

wow! satu warkah yang menarik untuk bakal suami kamu yang belum pun kamu kenali. kreatif n kool!

cheers,

syam @ http://aeropama.com

Yana Ismail berkata...

Aminnn. Sentiasa doakan yang terbaik utk kamu juga sayang;)
Jodoh itu akan smpai juga,bila tiba masanya. For the time being, let's live our life to the fullest!
Kita enjoyy:)

Girlfriends kamu nak ajak kamu ke Tebrau? tunggu kamu jd OKB ok:)hik2..

pandagumuk. berkata...

aminn.terbaik itu pasti tiba (:

A t i Q a h berkata...

Syam,
eheh. Tak ada idea nak tulis entri sebenarnya.

Ina,
untuk kamu juga. =)
JUSCO? Wah. Menarik. Ha ha ha.

Panda,
rindu senyum terbalik kamu. Hihi.
Psst, kenapakah diprivatekan blog kamu?

Mr Ah Fa berkata...

kecik betul dunia ni, dapat jumpa lagi dengan student simpang 5.

Hmm...Rindu betul dengan tempat kelahiran diri ini.

Terima kasih singgah-singgah blog mr ah fa itu ya?

azie berkata...

aminnnn....

u'll get the sign, when u meet him

time tu jangan buat2 tak paham sign plak,ahaha

p/s: pose ko 6 tahun lalu maseh sama kan?

azrn berkata...

ihik...
so sweet :)

moga-moga jumpa lah dia...

MOLY berkata...

Insya-Allah ...
Pasti akan bertemu dengan dia

Tapi kita tak boleh hanya menunggu aja
Perlu berusaha juga ..
:)

Pocket berkata...

mungkin dia hanya disebelah anda...
kewujudan yang dekat sangat..tapi
tidak diendahkan selama ini ?

:) but till the time comes, no worries sis :)
jodoh ditangan tuhan :D

Rajuna berkata...

sayep pun tatau ade ke org nak kan sayep ini?

Yana Ismail berkata...

huhu.apa brg Jusco Taman U yang, Tebrau jom:p

tunggu you dgn azie jd OKB. :P
Ah,sakit mata i tgk blouse.huhu

A t i Q a h berkata...

Ina,
sangat berkobar-kobar tengok JeJaP bersoping okeh. ha ha ha.

Raj,
ada. Cuba intai kat sebelah rumah mak you. Anak dara mak cik sebelah tu,dari kecik admire kat you tau. HA HA.

Pocket,
yeap. No worries. Eheh.


Lily,
=D

Reen,
=D
Mari-mari datang DSI Sabtu ni. Hi hi.

Azie,
tugas kau adalah untuk memahamkan aku yang tak faham. HA HA.

P/S: Dulu aku gila buat sign yang macam Faizal Tahir buat sekarang. So, Faizal Tahir yang ikut pose aku. Kan?


Mr AhFa,
owh. Kamu pelajar Smpg5? Atau pernah mengajar di Smpg5? Atau anak cikgu Smpg5?

Unknown berkata...

student simpang 5 daaa, f3 1998 :-D

t.a.t.a berkata...

kita akan tau bila tiba waktu nya nanti.

chewwah adik akak ni.. dah besau dah ye.. heheh

Tanpa Nama berkata...

semalam ade gathering....dlm pjalanan sy rase bdebar2 je..xtau kgkawan sy dh rupe ape..
tp sy rase sume msh gile mcm dlu..
nothing change...huhu

tasekM berkata...

baguih la kamu tiqah... :)

bendul berkata...

amin ya rabbal alamin..

A t i Q a h berkata...

Mr AhFa,
owh. 1998, saya baru nak UPSR. Hihi.

t.a.t.a,
eheh. Dah besar ke? Umur saya baru 2+1=3 tahun. Kecik lagi. Ha ha ha.

CikF,
wah. Seronokkan reunion. =)

Kak Tasik,
saya merepek pun, bagus ke? huhu

Bendul,
=)

saudagar gaRAM.. berkata...

hoiiiii.....

warkah ni dipos ke alamat rumah gua kan?

sori..tiada balasan..


gua sudah pulang ke syah alam..

pandagumuk. berkata...

meh senyum byk2 (: (:
haha.
kasila email.leh invite (:

A t i Q a h berkata...

GaRam,
alamak. Posmen tu tak sampai rumah lu kat shah alam lah. Banjir. Dia kata.

Panda,
okeh. Trimas. Sudah boleh masuk. *senyum*

affendik? berkata...

uhuk3...terbatuk kagum..hehe
moga ketemu dgnnya!


p/s: jgn harap die dtg nek kuda putih dah ler... =p

Thenadi berkata...

manusia hanya berusaha,
allah yg tentukan :D

Rajuna berkata...

atiqah
benda ni memang berlaku
akhirnya dia berkahwin dengan rakan sekilangnya. sekian.

OP Zaharin berkata...

haha aku suka komen rajuna.
insya Allah, ada jodoh akan ketemu juga tu.

t i u n g berkata...

akan ketemu jua satu hari nanti..
insyaallah

t.a.t.a berkata...

tak pe kecik² pun tapi pemikiran dan matang mcm org dewasa dah...

Tanpa Nama berkata...

Nanti dah jumpa, tunjuk kat akak dulu. Akak filter, kalau lulus baru bley teruskan. Ok?

You deserve the best, dear. ;-)

AL-BIMA SAKTI berkata...

anda yg berdoa untuk dia
semoga berbahagia.

anda yg harap ketemu
semoga terpanjat restu.

anda yg menanti
masih blum pasti
adalah takdir Ilahi...

A t i Q a h berkata...

Onn,
naik motor kapcai pun tak apa. Ha ha.

Nad,
:)

Juna,
alamak. I tembak tepat pule. He he.

Enche' OP,
kirim salam Kak Mulan. He he.

Yung,
:)

t.a.t.a,
baiklah akak sayang. ;)

Kak PY,
woh. Cam tu yeh. Wokay! =D

Sakti,
amin..

Amiene Rev berkata...

Amin....... semoga cepatlah dia berkahwin.

Yana Ismail berkata...

Yang!huhu nanti duit u masuk kita ke Tebrau. I nak bli baju untuk abah and handbag untuk mama.

Kan Mega sale.hoho u nak bli kasut kan?:p Shopping3x!

Tanpa Nama berkata...

huhu. surat yg comel gitu. agak2 tiqah dia dah muncul ke belum ye? mana lah tahu slama ni dia ada kat sekeliling tiqah, cuma tiqah je tak perasan. huhu. diya slalu pikir camtu :p

A t i Q a h berkata...

Minie,
dia? Siapa? Atiqah? Oh, lambat lagi kot dia kahwin. ;)

Ina,
yang, nanti teman I cari Sonia. Jodoh I dengan Norkiah dah tamat.
=(

Diya,
kadang-kadang fikir cam tu gak. Tapi keliling2 saya ni tak ramai orang yang lain jantina. Ha ha ha. So, possibility tu macam tak tinggi sangat. ;|