Jumaat, 14 November 2008

Mari Kita Katakan Yay! Pada Musim Periksa yang Hampir Habis.

Semalam. Dalam celah-celah gerombol manusia. Engkau di depan. Jauh.

Okay. Aku faham. Aku bukan sahabat yang baik. Makanya, tinggalkan saja aku untuk kau cari bahagia sendiri. Tapi sebenarnya aku salah. Kau sedang tunggu aku untuk sampai ke depan.

Berjalan perlahan. Aku. Tunggu dengan sabar. Engkau.

Terima kasih sahabat. Nanti tangan engkau aku tak kan pernah lepaskan. Aku janji!

17 ulasan:

faridmw berkata...

salam..
semoga bahagia.. gembira selalu...
hehehe

Rajuna berkata...

ni kira nak tegur boipren kat dewan peksa la ni eh? eh?

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

selamat kepada anda...

ku lama la plak lagi~

xiiinam751 berkata...

habis peksa balik kampung lah ya?
maka, ketidakhadiranmu ke rumah ckLah sempena cuti raya mahupun cuti deepavali....bila mahu bayar?

A t i Q a h berkata...

Farid,
salam. Ye. Lepas exam tentulah bahagia. =D

Bang Juna,
boipren ape plak ni Bang Juna oii. Haha.

Zara,
empat hari saje lagi. Sabar-sabar. Hehe.

Cik Lah,
oh. Oh. Tunggu lah kedatangan Tiqah nanti. Err..rindu sangat kat....



Spaghetti yang Cik Lah buat. Hoho!

Princess Liyana berkata...

yeah!marilah kita berfoya2an..di tanjung balau..

dan mem BIG kan diri;p..

rasa nak lari dari UTM ..;(

addyaholix berkata...

dalam celah-celah gerombol manusia yang ko tengok tu, ada ko nampak aku? sebab aku ada diantara yang bersesak-sesak tu.

filanastasia berkata...

atiqah : bila sudah pegang.. genggam dgn erat..jgn pernah lepaskan ok.. kerna teman sebegitu.. amat payah ditemui...

do yer best for exam ok.. caiyok²!!!

azie berkata...

sok, gi jj

ahad, gi tanjung balau

isnin, gi tgk wyg

selasa, (sila isi sendiri)

paiseh berkata...

dah muhrim blom...??
batal air smayang.. dose..!!

ف wildchild ۞ berkata...

mak aih.. mase bace tu terasa macam ada bunga bunga berkembang di monitor ku ini

Pocket berkata...

kawan, yang ko pandai sangat gi jalan kat dpn skali tu apasal?
apa ko pun samo jgak perlahan lahan dari belakang ni ?:)

what a beautiful friendship^^
(Nangis dah nii nangis dah nii!!)

[ Eclipse ] berkata...

pegang tangan romentik sungguh.
aku yg selalu je salah paham kan.
susahnya nak berterus terang

na'immah berkata...

subhanallah...menusuk idungku tqa....eh hati...hehehe...

missfauzani berkata...

sungguh best gile kalo dh abes exam...hahaha

pandagumuk. berkata...

yeay!

missyizzati berkata...

anda memang pandai berpuitis langsung menusuk hati. dusyum! masuk kat hati. hehe

yay!