Isnin, 27 Oktober 2008

Dah seminggu tak memblog.
Minggu lepas memang minggu "mintak nyawa".
Kalau tak percaya, tanya akak comel dan akak anggun ni.


Kawan-kawan,




Sekarang aku tengah runsing dengan hutang.
Boleh tak aku minta jasa kalian langsaikan hutang aku?





Hutang pada Azie.

Hutang pada Eida.

Hutang pada Syam.

Hutang pada Kak Lily.

Hutang pada _________ (kalau aku lupa nama pemiutang, sila isikan nama beliau.)








Hutang tag. Maksud aku.

12 ulasan:

Rajuna berkata...

hutang blog tak da. tapi hutang senyum banyak.

[ Eclipse ] berkata...

oh-oh hutang kan. kena langsai kan juga *)

Adry berkata...

hutang??! hutang tag ker? hehee

Adry @ http://www.adrysabry.com

FaNaQiLa berkata...

Hi Atiqah!

Lama sy xsinggah coz lama da tak mem'blog'. huhu...

Byk hutang rupanya ek?

Sy nasib xde hutang sbb lama da tak mem'blog'.

Rasanya blm terlambat nak wish Selamat Hari Raya n Hepi Diwali!

Pis! ^_^

t.a.t.a berkata...

mintak nyawa? dapat tak QaH?
kalau dapat mintak la extra, mana tau lepas ni sesak² ke leh bagi kat org lain pulak. heheh

Pok Deng berkata...

hutang tag?? Pelik lah dunia memblog ni. Tag pon boleh jadi beban. Haih...

PENDEKAR berkata...

hutang budi di bawa mati(tak de kene mengena pun)
heh

rOhock berkata...

ahmad albab

Princess Liyana berkata...

huhu..takpe yang. kalau tak byr,mereka mesti faham. kesibukan u;)

A t i Q a h berkata...

Ina,
hehe.

Hock,
ek?

Pendekar,
ada ubi ada batas,
ada hari kami balas.

Pok Deng,
meh saye tag anda. Maukah?

Kak Ta,
berjaya dah. Lepas ni nak mintak jawapan untuk periksa pulak. Ha ha.

Qila,
hui hui. Lamanya tak nampak kamu. =D

Adry,
ye lah. Hutang duit tak ada pulak. ;P

Nadh,
aduhai...

Rajuna,
1. :)
2. =)
3. ;)
4. ^_^
5. (",)

Banyak jenis senyuman nih. Mana satu yang anda nak? Ha ha.

Rashid berkata...

Hutang tag... adoooooooooooooooiiiiiiiii minta maap, tak sanggup nak nolong!!!!!!!! hehe.

Hutang ke? Hutang berlaku bila ada perjanjian si pemberi dan si penerima. jika tak janji tak per kot????

hehe saja jer nak lari dari bayar hutang tag..

Eida berkata...

ke keh kehhh.. nampak nya hutang makin bertambah..