Khamis, 7 Februari 2008

MISTER LO BALO BA

Aku dah tonton BALO. Semalam, sambil tonton Buletin Utama.
Tiba-tiba aku rasa rugi sebab dah baca ceritanya dalam Ayah Kita Bos. Kalau aku tak baca mesti aku tertanya-tanya apa yang akan berlaku seterusnya. Barulah thrill. Uhuk-uhuk.

Bila ada muka-muka yang aku kenal enterprem dalam itu gambar. Lagi-lagi bapak si Sompek. Pensyarah kesayangan kami tu! Aku dah guling-guling dulu. Seronok sebenarnya.

Lagi satu aku nak guling-guling, watak lelaki-lelaki, semuanya tahap sebaya pak cik-pak cik. Tapi bila watak perempuan, macam adik-adik lagi. Apakah maknanya itu? Hanya tuan pengarah dan tukang tulisnya yang tahu. =p


Nota kekakian:
  1. Xin Nian Kuai Le!

9 ulasan:

missyizzati berkata...

aku mahu tonton BALO juge.
=D

AtiQah berkata...

missyizzati,
tunggu aku pulang ye sayang. =D

rasso berkata...

gwe pun kategori pakcik ker?
alahai~

AtiQah berkata...

rasso,
owh...kecuali kawan cikgu, sompek and the gang dan hamka. he

Tok Rimau berkata...

Dlm filem kami, yg lelaki semua buruk2. Seburuk flat itu.

Yg pompuan semua cun-cun.

Begitulah adat dunia. Selalu kita lihat yg buruk jalan dgn si cantik. X adil dunia ni.

rasso berkata...

Tok,

"Begitulah adat dunia. Selalu kita lihat yg buruk jalan dgn si cantik. X adil dunia ni."

Hahahaha... memang dunia ini tidak adil.... macam kat kafe hari tu ker? hahaha

radiohed berkata...

bila la nak dpt tgk BALO

AtiQah berkata...

tok,
supaya dunia ini seimbang..ada yang lebih dan ada yang kurang. tapi yang kurang memang malang mungkin..isk

rasso,
kat kafe?

AtiQah berkata...

radiohed,
kamu mahu?boleh saya cetak rompakkan...wakakakakaka
lari!!