Jumaat, 29 Februari 2008

ATTENTION!!


Huh. This is annoying man.
I can imagine how they are going to brainwash the passengers.
Anyway, passengers dearie, don't get influenced, okay!

8 ulasan:

azie berkata...

eleh, sikit2 pengundi kelantan.mcmlah dieorang tu akan vote parti dot dot tuh.nampaknya bakal pengundi batu pahat mcm aku dianaktirikan.maleh nak ngundi parti dot dot camni.

فيصل berkata...

wow.. brain bleaching kepada satu warna dan satu negeri.. uiyo..

mohd herizat berkata...

mantap..
menular..
semua demam..
nanti hari RAYA

blackpurple @ jowopinter berkata...

Kalau tak silap dapat duit poket lagi kan....

Balik sajalah, dah orang nak bagi balik free tapi pangkahlah yang mengambang. Hehehe!

A t i Q a h berkata...

Azie,
bak kata kao, kena tengok juga calon. Jangan tengok parti. Itu kata kao la..hehehe

Fa Ya Sad Lam,
Otak yang merah jambu boleh bertukar biru gelap lepas dicuci.

Mohd Herizat,
Demam yang tiada obat. ahaha

Kang JP,
Sebab tu saya pesan, jangan terpengaruh.

U balik mengundi tak?hihihi

rasso berkata...

Tak Perhatian untuk ke Sarawak ke?

Flight ker?

Tu pasal saya nak bertanding...

dunia ni tak adil... UTM pun leh macam tu... hahahahaha...

A t i Q a h berkata...

Rasso,
dia akan beratkan tempat yang dia mau rampas aja. Sarawak sudah kukuh bro.

rasso berkata...

tak per...

PUNDAK harus berjuang :P