Khamis, 30 April 2009

Hari ini kami piknik yay!

I.


Salah satu momen yang termanis bagi kami di Pondok Selatan ini. Terima kasih daun keladi (kenapa tak daun bayam ke, daun pegaga ke ek?), Tok R. Moga kami juga dapat memberi impak yang positif dalam hidup Tok. =)


II



Er. Kami sudah. Anda bila lagi?

16 ulasan:

aie akaike berkata...

fotostet je la kacip kat ko tu. bole??

.ieLah. berkata...

uyehhh!!
tiqah,aku ngan aie sejiwa kan?hahah

A t i Q a h berkata...

Baru je aku nak cakap. So, bila nak kawen? HAHAHA.

Adry berkata...

erkk... kacip tu menda ek??


Adry @ http://www.adrysabry.com

zino berkata...

pernak tengok ke kacip yg sebenar tu.. zaman ni nenek dah tak makan sirih.. so tak tak ujud kacip hehe

Tok Rimau berkata...

Terharu Tok, rasanya misi hidup Tok dah sempurna. Tapi impak positif la sangat.

Gonna miss u.

Yazid Husain berkata...

wah sudah ada kacip

walla

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

oit~

aku nak meroyan dengan Tok gaks!!

nak!

huhuhu~

azie berkata...

mencik ah dgn aku tok tak kata nbak rindu pun
\

\mencik?apa kurangnya aku?kah kah kah (emo pulak!)


err, kacip best. aku cinta pipiyapong. maksud aku, kacip,ahahah

sabariah.noor berkata...

huhu..ade gmbr crew grip phone lah..wink wink~

pn berkata...

bestnyer berkelah.. happy2 sana sini ek..

Princess Liyana berkata...

menciii jgak!huhu tok tak kata rhendu kt i pun..kah kah..tok tak adill!;P...ha ha ha..just kidding!

bdn i dah kecut smlm, berendam tk hengat..hihi tp best ;)

A t i Q a h berkata...

Adry,
Kacip tu blook. Blook tu apa? Tu, gugel oke. Hehe.

Uncle Zino,
haha. Pernah2. Tengok moyang saya menyirih dulu. Hehe.

Tok,
ada, you je tak nampak. ;)

Yazid,
beli jangan tak beli. :D

Zara,
haha. Ko meroyan dengan gitar sudah. :P

Azie,
ish ish ish. ;P

Sab,
titik temu kita kenal. =)

pn,
:)

Ina,
alololo. Gi la sana mintak dia komen kat blog u. Hahahaha.

alang berkata...

Uik. baca kacip? Memang peminat and pembloger tegar nie.hehe.

Salam Perkenalan.

rasso berkata...

walaupun muke tak de dalam nie... kaki jadi lah.... alahai~

kamilz berkata...

Kalau daun keladi "lain kali jumpa lagi"

Kalau Terima Kasih Daun Penggaga...

Sambungan dia "Lain kali tak nak jumpa"