Rabu, 29 April 2009

Emak Saya.


Selamat hari lahir mak. :]

14 ulasan:

Princess Liyana berkata...

Selamat hari lahir makcik;)smoga panjang umur, murah rezeki...cpt2 dpt cucu..eh eh..tersasul plak..;P

Nanti, kalau sy free, sy dtg lagi rumah makcik..best2..huhu;)

tasikmerah berkata...

hepi befday mummy...

:)

xiiinam berkata...

isk...isk....semalam baru peluk-peluk mak kau.....tak ingat pun bdey dia hari ni...



semalam ckLah makan nasi kt rumah mak Tiqah....adik "Wira Negara" mu goreng ikan cencaru.....ala-ala geseng gitu, tapi sedaapppp...he..he...

Yazid Husain berkata...

selamat hari lahir

missfauzani berkata...

hepi besday jugek~

azie berkata...

selamat hari lahir untuk puan hashimah:-)

ELeEa berkata...

Happy birthday aunty...
=D

yginsaf.com berkata...

hepi besday mak.. mak dah makan?

Pocket berkata...

happy birthday jgak mak,
(tte pocket pun panggil mak jgak boleh tak?)

so apa adiah arilahir mak tahun ni?

addyaholix berkata...

selamat hari lahir mak! ehhh makcik! haha!

mana entri sedih-sedih macam azie dengan yana? nanti tok kata cuma kamu yang tak sayang dia. haha!

aie akaike berkata...

hepi bufday mom...

A t i Q a h berkata...

To all,
Trimas kepada yang wish. Hehe.

Pocket,
belum tau lagi nak beli apa. Ada suggestion kah?

Pocket berkata...

blikan dia kerusi 0gawa tu.
macam besh jer pocket tgk.
anda pun buleh jgak menerai sesekali nanti:)

::.. a t i q a h ..:: berkata...

Pocket,
ayo. I ni kerja pun tak lagi. Celah mana nak dpt duit ribu2 tu? Huhuhu.