Selasa, 14 April 2009

Kalau bukan Carlos Rodrigo Genting, mungkin nama dia Serina Misterina.

Bukit Malawati, Kuala Selangor.



31 ulasan:

inna hayati berkata...

terer lah...boleh pegi dekat2.tak kene cakor ke?

waNNa_eXess berkata...

monyet2 kat melawati ni memang peramah2 yer?

Princess Liyana berkata...

wahahaha!SSSeeerrriiinnnaaa Miissssteeeriiinnnaaa..

pilih satu nom, dari 1 hingga 99..kah kah..lawak la cite tu yang ;P..adoi..huuhu

i tkleh lupa kisah kacang dirampas monyet di situ..huhu

azie berkata...

which is which? kau serina atau dia?
kau carlos atau dia?hakhak

Faizal@poyan berkata...

salam atiqah...
emmmm nasib baik dia tak panjat atas kepala hehehe

paiseh berkata...

lu kasi racun ke weyh?? lalok smacam je gua tengok...

hahahahahaa..!!

KDEE berkata...

ala..comelnye monyet..bwk satu kat aku leh?hehe

yginsaf.com berkata...

monyet hitam sitampok manggis itewww.. ehehe

ieLah~ berkata...

serina misterina..


chis..
sakit jantung aku tgk cite tu.hu

ieLah~ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sinaganaga berkata...

anak ke tu? HA HA HA HA HA.

Benrauf berkata...

apsal name die kool sgt? haha :p
aku benci beruk bukit melawati. xleh tgk org makan eskim mesti nak dtg dekat. nak sepak kang kena blasah ramai2 lak dgn beruk2 kat situh. huhu.

xiiinam berkata...

Cam kenaaaaaaal je adek manes yang kau dakap ituuuuu...


"Heyyy...kauuuuu...bila mau datang rumah ckLah ni HAH?" Sila baca gaya intonasi Nasir Bilal khan memarahi Sofea Jane.....

A t i Q a h berkata...

Inna,
diorang semua jinak2. Tapi ada jugak yang suka menggigit. Tapi gigit2 manja gitu. Huhu.

Wanna,
sangat wei. Tak sangka sebenarnya sebab da lama tak datang situ.

Ina,
dari tsatu hingga thatu ribu la yang. Hihi.

Nanti kita gi lagi oke. :P

Azie,
padankan dengan karakter yang sesuai. HAHA.

A t i Q a h berkata...

Faizal,
oh. Dia panjat juga sebenarnya. Ada la histeria 3-4 saat. Haha.

Paiseh,
haha. Dia mabuk makan kacang hijau banyak sangat. =P

Kdee,
jom2 datang rumah aku. Aku bawak mai gi situ. Hehe.

Me,
ada dua spesis kat BM tu. Satu lotong yang hitam sitampok manggis. Satu lagi kera coklat sitampok cadbury. Hua hua hua.

Ielah,
ko nak jadi Sofar Al-Sogood jugak ke, main sakit2 jantng ni. Ngahaha.

Pak cik Nage,
haa. Anak le tu. Anak lotong. Hee.

Ben,
ko kena tengok Los dan Faun wei. Baru leh tau kenapa nama dia kool. Haha.
Aku tau, ko mesti histeria lari sampai bawah bukit kan, kan?

Cik Lah,
jauhnya TI dengan JB..... Huhu.

AZANI berkata...

AtiQah: ini pet kesayangan ke?Pandai posing lak dia.

Yazid Husain berkata...

wah los n faun.

ha ha ha

Sastri berkata...

kalau saya, takde nya nak bergambar... takut weh...

Nadine berkata...

Alahai...cutenya dia...

Adry berkata...

gambar awak ker tu? hehehe


Adry @ http://www.adrysabry.com

addyaholix berkata...

eh eh samalah.
kamu twin kah?
haha!

Princess Liyana berkata...

ceh..sabo jela bro addy ni..mana ada twin..huhu

alaahai..salah line..haha ;P

filanastasia berkata...

errr... takut la nak dekat-dekat.. kang kena peluk tak lepas.. hahahah

S h i n o berkata...

buatnya monyet tu gigit pp..
hishh :D

A t i Q a h berkata...

Shino,
dia gigit jari je. He.

Kak Fila,
kalo tak mau lepas, tampor je pipi dia. Haha.

Ina,
huhu.

Addy,
;P

Adry,
taklah. Gambar jiran. Huhu.

Aunty Nadine,
sapa? Kite ke lotong tu? Hahah.

Kak Sas,
dalam hati berdebor sungguh sebenarnya.

;)

Yazid,
nak jus betik? Ha ha ha.

En Azani,
kesayangan la jugak. Hehe.

aie akaike berkata...

komfem ke jantan tuh??

t.a.t.a berkata...

ehh macam sama je kan?


HAH HAH HAH HAH HAH HAH
oke cukup 6. tak leh lebih 7 rakaat! dosa!

a Q r a m berkata...

Aku cabar kau ambil gambar dengan ular sawa.

A t i Q a h berkata...

Akram,
pernah je. Ular sawa 48 kg. Heh.

Kak Ta,
haha. Gelak evil sungguh.

Aie,
tu sebab saya bagi dua pilihan nama. Hihi.

AzA CheN berkata...

hehe..

tasikmerah berkata...

macam jenglot la pulak. heheheeh...


.