Jumaat, 30 Januari 2009

Dalam seminggu ni aku buat dua rekod peribadi. Satu. Tak menjenguk alam maya selama satu minggu. Dua. Memandu all the way dari Gunung Semanggol ke Seremban waktu dua per tiga malam. Hasilnya, sakit tekak, selsema, dan sakit bahu. Rekod la juga tu kan. :P

18 ulasan:

KDEE berkata...

uiks..gagahnye kamu.smpai sakit2.huhu

one love berkata...

rekod!!!

rekod kebangsaan ke peribadi?
hehehe

get well soon! and i really mean it :)

Yazid Husain berkata...

wah gagahnya

seminggu agak lama tidak gian ke?

mugiwara berkata...

sakit tekak, selsema, dan sakit bahu....
rekod yg hebat~




lalala~

Abdullah berkata...

X masuk Guinness Book Of Records ke? hhehehe....
kesiaaaan dia...

Azhar Ahmad berkata...

Awatlah hang ni tiqah... seksa badan jewr...

filanastasia berkata...

atiqah : alahai.. cian adik akak neh.. makan ubat n berehat puas-puas ok..

welcome back.. huhuhu

S h i n o berkata...

sebenarnya rekod tu bleh uji tahap ketahanan anda...


nah ambik pingat... (limau mandarin)
:P

cT cHaN berkata...

uish..
we're on the same boat la cik tiqah..
semoga kita cepat2 sembuh ya..
p/s: nak gmbr bersama encik lotong ari itu.. mekaseh.. ;))

PeminatJutawanMalaysia berkata...

waah hebat x jgk alam maya seminggu..sehari tggl pun dah rasa mcm setahun

azie berkata...

ya ya.tqah memang gagah,hikhik

kel@mbu berkata...

pergi bertapa ke?

!x0r@ berkata...

seminggu tak jenguk alam maya? owh,saya sebulan tak jenguk alam maya aritu.lg dasat.hahaha.

missfauzani berkata...

owh...get well soon...
makan asam jawa byk2~

Princess Liyana berkata...

Hu hu hu..mesti u rindu pd alam maya..take good care of yourself ek syg..miss ya;)

A t i Q a h berkata...

Ina,
tulah. Rindu sangat sampai tak terbuat kerja2 lain. Alahai.

Kak Fauzani,
lama dah tak nampak asam jawa. Hehe.

Ixora,
tawu tape. Seakan-akan sasau la juga mula-mula. Tapi alah bisa tegal biasa. Eheh.

Kelambu,
hahah. Lebih kurang lah. :P

Azie,
wuu~~ nak derap. =|

PMM,
hee..tidaklah sampai ke tahap itu kot. :)

Ct,
apa kesan panadol hari tu? Kiki.

Shino,
limau mandarin je? ;P

Kak Fila,
heee...mekacih-mekacih. :D

Azhar,
itu kerja mencabarlah. Mak suka nok. HAHA.

Sir,
huu~ Kena makan donut JCo kot baru baik. AHAHAHA.

Mugiwara,
lalalalala semula. ;P

Yazid,
gian tak berapa nak gian jugaklah. Hehe.

Love,
akan jadi rekod kebangsaan kalau dalam negara ni ada seorang je rakyatnya iaitu atiqah. Hahaha.

Kdee,
huhuhu. Nak Kdee urut!

zino berkata...

salam kenal... lompat dari blog liyana..

paiseh berkata...

sama dengan laa.. gua pun kat seminggu tinggal belog.. rindu kemahen. hhahahaa..!!