Jumaat, 16 Januari 2009

RASA SAYANG HEI!

Keras. Macam robot. Kalau perlu fes-tu-fes meluah rasa secara verbal. Aku.

Contohnya. Mak abah, Tiqah sayang mak abah. Tak tak. Suara aku kau takkan dengar menyatakan itu. Tapi dalam hati sayang itu sesungguh jiwa.

Alhamdulillah. Tangan dua dan sepuluh jari masih ada. Untuk tulis conteng rasa secara non-verbal. Ya ya. Aku sayang kalian juga. :)

22 ulasan:

azie berkata...

yup. mmg payah betul.

so do it non-verbally

addyaholix berkata...

payah-payah haha!

re : cepat je mata tu nampak saya update haha!

Princess Liyana berkata...

action speaks louder than words syg;)huhuhu..

so, do it in different way..~

en_me berkata...

me lap lap uooolsss.. mmuahhh

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

ku juga sayang kamu sayang....

Water Lily berkata...

Sangat sukar untuk ucapan yang baik-baik itu. Jadi tunjukkan, asal apa cara sekali pun:)

Sayang Tiqah juga.

hug.

Yazid Husain berkata...

wah

mendalam

tasikmerah berkata...

kita org melayu. mmg begitu secara tradisinya.

tapi kita sama2 tahu yg kita saling menyayangi.

:)

hegira berkata...

tidakapa. mereka tahu.

lovegoal berkata...

Nice one.i found your blog good....By the way i am Isha from india.I found your name in one of my friend's Blog.i have already added you in my blog roll if you dont mind please add me in your blogs friends list..LET US SHARE OUR EXPERIENCES.Bye takecare friend.And see you in next post...

Ibnurashidi berkata...

Heyy lihatlah nyonya rasa sayang heii..bukankah itu sambungannya?

Monkey D Luffy berkata...

aku sayang semua

Nadine berkata...

yang penting bukan apa yang di luahkan tapi apa yang tersirat di hati sebenar-benarnya...

missfauzani berkata...

hehe...org melayu memang susah utk berterus terang....
sbb tu syg boleh didefinasikan dgn byk cara=)

aie akaike berkata...

oh. saya sayang mak ayah! yeah.

diya berkata...

huhu. comel je entri ni. sayang kamu juga, tiqah =)

sabariah.noor berkata...

yer..mmg ssh utk luahkan kata syg pada mak dan ayah kite sendri..tp kalau kat bf atau gf mudah je kan??

[ Eclipse ] berkata...

napa susah ey.kalau kat bf tu ckp senang je. ngan abah kan. nak ckp susah tau. sebak gila

Abdullah berkata...

Tell people how you feel about them. You may never get another chance to see them again.

...One day, one room...

Alone berkata...

uhuh. betul. memang payah.

Alone berkata...

uhuh. betul. memang payah.

filanastasia berkata...

atiqah : sayang kamu juga.. huhuhu