Isnin, 19 Januari 2009

Adik-adik Kita Kalah.


Aku dan Tina selepas Anugerah Juara lagu, bersms.

"MUH menang. Huhu." Aku.

"Berkaitan dengan AJL, adik-adik kita tak menang." Tina.

"Adik-adik kita? Atira dengan Aimi?" Aku balas.

"X. Aizat dengan Aiman. Wahahahahah." Balas Tina.

Aku lupa ada adik-adik teruna yang namanya Aizat (Lagu Kita) dan Aiman (Dusta Berkalang). Ya, adik-adik aku kalah. Hahaha.


--
Cukuplah thudahlah, thampai di thini thaja, hubungan kita berdua. Tak faham? Tak payah faham. Hahaha lagi.

33 ulasan:

Water Lily berkata...

Akak peminat FT. :)Aiman tak kisah kan?hahahah!

filanastasia berkata...

atiqah : tidak terasa ingin nengok AJL tahun ini.. apakah?? huhuhu

xiiinam berkata...

tk boleh buat n3 pasal lawatan menrjut cklah ke kem plkn aizat. tk boleh upload gambar.....lambat sgt...siput sedut betup....

aie akaike berkata...

MUH cool. aku gumbira mereka menang. terasa sperti kemenangan besar buat aku dan mereka. yayah!

azie berkata...

thila jangan kutuk meet uncle uthain ok

nanti aku thebat ko.kah kah kah

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

ayaya....

aku nyer abang sulah kalah!!

i love faizal tahir...

faizal tahir also love me maa~

mira zin berkata...

MUH menang.tahun ni demam indie lagi.haha~

Princess Liyana berkata...

Hi hi hi..suka nyer dia mengajok pelat s jumpapakcikhussain tu...ekeke ;P

KDEE berkata...

muh xbest la.cmne ntah leh manng.xsuka btul.

Nene Matahari berkata...

tha baik la wak...
haha
muh memang best la..=D

eh,tumpang lalu..=)

S h i n o berkata...

kena je dgn tajuk lagu tu.. =)

one love berkata...

hehhehhee!

lawak!

Adry berkata...

hahaha... aiman tak kisah!!! hehehe... aku pun ingatkan Faizal Tahir yang menang

A t i Q a h berkata...

Adry,
tak payah kisah pun tak pe Aiman. :D

Love,
hehehehe.

Shino,
kena dengan tajuk lagu ke, kena dengan nama orang? Haih haih.

Nene,
hak hak. Kithe gurau2 jek. Kiki.

Kdee,
tapi vokal dia mantap gak malam tadi. Huhu.

Ina,
tak de. Comel lah ekceli. ;P

Mira,
propaganda TV3 je tuh. Haha.

ieLah~ berkata...

aku ketinggalan episod AJL ini tahun..
jam 9 lebih baru pulang.uuhuhu
ziana zain tertonggeng ek??

A t i Q a h berkata...

Zara,
Faizal menang 3 benda. Dia pun kayo jugak tu.

Atzie,
eleh. Malam tadi yang kita thama-thama keji-mengkeji tu apa. Hak hak.

Aie,
ya ya. Tahniah untuk kau juga. :)

Cik Lah,
patutlah ku tunggu-tunggu tak de pun entrinya. Hihi.

Kak Fila,
ye ke. Tak ada inspirasi hati kot. Haha.

P/S: Tabahnya akak mengkomen entri2 di bawah. Whoa!

Kak Lily,
ingatkan akak nak cakap Faisal Tehrani tadi. HA HA HA.

A t i Q a h berkata...

Ielah,
dia nyanyi stret ja. Haha.

Tie berkata...

Ooo...kak tie tengok last minute je..

Tapi terkejut tgk Faizal Tahir tu...macam maknyah je..makeup dia tu...hu hu...

hegira berkata...

comel nya adik adik.

Yazid Husain berkata...

MUH Rawk!!!

heheheh

en_me berkata...

hi akak tiqah ittewww.. me tak tengok ajl lamer dahhhh.. uhuhu

A t i Q a h berkata...

Kak Tie,
hehe. No komen. :P

Hegira,
anda lagi comel ape. Kiki.

Yazid,
sukalah tu ya. =D

A t i Q a h berkata...

Me,
tak rugi pun tak tengok. Kan?

Sastri berkata...

semalam dengar je... sambil-sambil baca paper... bila umumkan keputusan, mata ni dah tak larat nak tahan... dan godaan katil terlalu dasat... jadi kalah akhirnya... huhuhu...

Abdullah berkata...

Minat betul u dgn muzik tanahair ye? bagus lah tu... :)

addyaholix berkata...

adik-adik "kita" kalah.
tapi abang-abang yang menang!

haha!

[ Eclipse ] berkata...

hei tau x.yg aiman tu lawak gila. pastu x dgr suara lak tu. LOL

paiseh berkata...

adik2 takpe.. banyak masa lagi.. bagi uncle2 dulu.. nak2 uncle husin.. hahahahaa..!!

mira zin berkata...

ala,boleh tgk kat catchup tv3.takpun tgk utube.haha.

propaganda tv3?kalau propaganda tv3 baik dia kasi AJL kat faizal tahir terus,kata dia under MediaPrima nye artist.haha.

A t i Q a h berkata...

Kak Sas,
tidur basuh kaki dulu kak. Kang terlajak lagi kang. Hihi.

Sir,
thehehehe.

Addy,
Aizat AF tu lagi muda dari ai tahukah? Eheh.

Nadh,
ya ya. Memang lawak. Huhu.

Paiseh,
hormat-menghormati namanya ya uncle?

Mira,
hehe. Ye tak ye gak eh. :)

ixorariana berkata...

owh,adik nama Aiman dgn Aizat ye? saya ada sepupu je nama Aiman. tapi lg sorang Izzat. bukan Aizat. hee..

tasikmerah berkata...

aku, time MUH perform.... aku tidor. hampeh je la...

diya berkata...

baru tgk youtube FT [ajl baru ni tak tgk tv]. diya pulak jadi serabut tengok manusia2 dok kacau dia nyanyi. sooooo distracted. amazingly, he still performed well. gosh.

kirim salam kat adik2 "kita" tu ye tiqah. cakap, cuba lagi tahun depan =p