Isnin, 1 Jun 2009

Sekadar Apdet.

atiqah:
nak update blog pun tak tahu nak cite ape
huhu

azie:
hihi
hapdet gambo ke ape ke
ehehe

atiqah:
haa
cadangan yg baguss
hehe
sat na



Tapi tak jumpa gambar yang 'in' untuk letak. Jadi, mari saya letak gambar beliau. Hi hi.

Hari ketiga kami di Kota Bharu. Serius rasa macam pelancong. Siap masuk Tourism Centre sebelum mula pusing bandar.



12 ulasan:

azie berkata...

ngeeeee


gambo byk2 bubuh tau

ayat sekolah tamil dari azie

azie berkata...

ngeeeee


gambo byk2 bubuh tau

ayat sekolah tamil dari azie

zino berkata...

zino pun rancang nak ke KB juga ni...

hanis berkata...

tiqah... nanti singgah gua musang. akak tunggu... heheheh...

t.a.t.a berkata...

betul la tu QaH, awak kan pelancong. lain la kalau pi bukit melawati tu awak kata melancong, itu memang mengengada tu nama nya.

addyaholix berkata...

sambil jalan-jalan tu mesti singgah makan kan? jaga-jaga! haha..

Princess Liyana berkata...

hi hi hi..yang, jalan2 tu amikla gmbr byk2..leh i tgk nnti..huhu;)take good care of yourself syg!

AL-BIMA SAKTI berkata...

melancong ke? jgn melencong...

S h i n o berkata...

hahaha.. gerbang tu mmg terkenal lah.

Faizal@poyan berkata...

salam atiqah..
bagus-bagus update juga blog drp pada biarkan entry lama jeee

ف wildchild ۞ berkata...

ekceli kan.. korang g sane wat pe..

en_me berkata...

jalan sakanns tewww..