Selasa, 17 Mac 2009

Terapi Buih Saya dan Kawan-kawan Pada Minit-minit Kecemasan.


Kalian juga boleh mencuba. =]

33 ulasan:

zino berkata...

boleh kawan dengna hazwan ni hehe

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

hehehe..

kamu buat aku teringin nih~

aduhai~

Faizal@poyan berkata...

salam atiqah..

nak kembali zaman kanak-kanak ka...hehehe tak apa janji benda tu boleh jd terapi untuk atiqah

filanastasia berkata...

atiqah: wah.. main buih.. nak gak.. huhuhuhu

blackpurple @ jowopinter berkata...

Nak buat, tapi kalau staf nampak nanti mesti dorang kata, "sakit ke apa En Qusnan ni". Hahaha!

Yazid Husain berkata...

aq ada shoot gambar buih di danga bay. kelak aq postkan gambar itu

Amy Z! berkata...

main kat padang la... dlm bilik tak thrill. ihiks!

missfauzani berkata...

owh...slalu men buih2 sabun dlm bilik mandi je...hihi

Water Lily berkata...

Terapi buih..kena cuba ni hahaha!

Maaf ler Tiqah. Akak tak balas sms. Terima kasih atas ucapan itu :)

tasikmerah berkata...

kalah MC dak tiqah. ha ha.


.

inna hayati berkata...

kenapa minit kecemasan? sebelum amek exam kena tiup buih dulu untuk tenang ek?
ke lepas amek exam, kene tiup buih?
cemas!! ~~ :)

ieLah~ berkata...

weehhh...
baru maen benda alah ni balik umah 2 ari lepas...
beli untuk anak sedara,aku yang maen sampai abes.kehkeh

paiseh berkata...

wahh!!
inai di jari...!!!
adakah.....???

Alone berkata...

jangan tertelan sabun sudah la ya =)

dah lama x main buih2 ni. uhu =D

http://aloneinhome.com

S h i n o berkata...

lama juga xtengok org main benda nii..

:)

apekah permainan ini??

Adry berkata...

hahaha... teringat zaman kekanak dulu...

Adry @ http://www.adrysabry.com

Pocket berkata...

ok!!
am definitely in a state that needed a therapy,
i think i should try.
mana nak bli ni!!!?

Diya Kamaruzaman berkata...

yeah. COMEL nya katak tu!! errr ... katak ke tu? hahaha. lama tak main belon buih [atau buih belon, atau kuih belon =p ]

Princess Liyana berkata...

hu hu hu..bestkan main buih itu..yg tk boleh blah bila cr benda tu tak jumpa ;P

addyaholix berkata...

nanti saya cuba praktikkan benda yang sama. tambah-tambah bila dirundung sepi yang berpanjangan. haha!

missyizzati berkata...

kalau yang ni dah habis, kita pergi beli baru ye? (ada nampak agenda tersembunyi aku? haha)

Ibnurashidi berkata...

Salam...

Apa khabar tuan blog?

Kalau kelapangan..sila respon:

http://ibnurashidi.blogspot.com/2009/03/kronologi-budaya-seks-umat-islam-di.html

sape?saya? berkata...

beb..blog kau simple.
aku ska..

nurul berkata...

kakak dah besar pun nak main buih
hi..hi..hi..

Yazid Husain berkata...

aq sudah tampal gambar buih

Sir Pök Déng berkata...

I really need that. Or else, I would kill everybody.

13may berkata...

jgn buat minum dah ler... :)

ف wildchild ۞ berkata...

buat parti buih eh..

yginsaf.com berkata...

maner buihnyerrr.. hmmmm

Rajuna berkata...

ah
kerana urbanisasi warga kota tidak lagi dapat menjamah buih katak asli!

umar_skyscooter berkata...

hai tuan rumah yang kiut-miut,ape khabar?hrp shat,ade mase jenguk ler blog sye ni (http://blufairyklasick.blogspot.com)

13may berkata...

tak abis main buih lagi ker?

hehhe hehhe

A t i Q a h berkata...

BUIH DAH HABIS. HU HU HU.