Ahad, 18 Julai 2010

Zoo Dalam Sekolah



Kelas itu. Yang paling aku risau sebelum masuk. Risau tak dapat nak kawal. Dan mereka tahu itu. Dalam riuh-rendah, seorang datang dekat aku.

Dia : Bising kan kelas ni teacher?
Aku: Tau tak pe. Haih.
Dia : Macam zoo tak teacher?
Aku : Betul la tu.
Dia : Memang la. Kita tengok la siapa mak binatangnya. Ha ha ha.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku rasa macam nak sagat je gigi arnab dia tu.

13 ulasan:

ckLah berkata...

Tajuk Akhbar Esok...


"Seorang guru wanita, menggerigit gigi muridnya....
Kota Tinggi, 18 Julai- Akibat tidak tahan dengan mulut tak berinsuran anak didiknya, seorang guru muda dipercayai...bla...bla...bla..."


Errr...Kota tinggi ke tiqah? Apakah...

A t i Q a h berkata...

Cik Lah,
Kota Tinggi lagi. Macam-macam hal la sekolah daerah ni. Ekekeke.

Err, Cik Lah, tiqah kan, kalau geram sangat, tiqah suka tarik rambut diorang. Tu tak dikira mendera kan? huhu.

Yazid Husain berkata...

sabarlah cikgu,

kena banyakkan bersabar

Aura Besi berkata...

again..

hahahaha...

terlebih bijak la pulak budak2 sekarang

affendik? berkata...

haha...
"i mean it in the kindest way...^_^"

Rashid berkata...

uisss.. rasa nak bersua je ngan pelajar-pelajar macam tu..tentu seronok. hehe

Faizah berkata...

tiqah..I can't stop laughing...SORRY!

ف wildchild ۞ berkata...

Nanti lain kali bawak picang. Dorang kalau dapat picang, senyap la tu. Tak pon bagi kacang.. Hee

A t i Q a h berkata...

Yazid,
ye ye. Tengah dalam proses untuk mencapai tahap sabar yang lebih tinggi la ni. Huhu.

Fazira,
dan ambil ringan semua benda. Huhuhu.

Irwan,
that is the worst. :P

Cikgu Rashid,
haha. jemputlah datang ke kota tinggi cikgu.

Kak Faizah,
and my face turned green! >.<

Fa,
lagi haru-biru lah kelas tu nanti. Huhuh.

Princess My Family berkata...

Mulut nye macam ci##n je kalau Emy jadi akak dah lama Emy denda budak tu.Biadab betul.

aie berkata...

kurang ajar betol.. huh!

aswadz berkata...

sagat. jgn x sagat...

dairi ibu berkata...

assalam.
menguji kesabaran sungguh. Dulu masa student suka gak nyakat cikgu main baling2 kertas dalam kelas, isi kutuk cikgu tapi makcik tak jd cikgu tak adalah kaffarahnya tp mungkin bentuk lain tp tak sedar kot.Mintak2 cikgu tu maafkan makcik.