Isnin, 7 Disember 2009

LINGGI what?

Dan. Saya berhijrah lagi. Kembali tercampak ke Tanah Selatan.

Semoga semuanya baik-baik sahaja.

Ya Allah, pinjamkan saya kekuatanMu dan mohon, hati ini terus dipegang olehMu.




P/S: Khabarnya, tempat baru saya ini dulunya ada satu kerajaan kuno yang hilang dalam misteri. Hmmm..

15 ulasan:

kdee berkata...

atiq,ko dah posting ke?

LORD ZARA 札拉 berkata...

err...

posting ke syg?

mier@merr berkata...

apakah??

.ieLah. berkata...

gud luck tiqah! :)

AZANI berkata...

salam atiqah...linggi, ...selamat posting.

en_me berkata...

linggi jerr.. taklah selatan manerr.. ehehe, good luck cek atiqah ittewww

A t i Q a h berkata...

Kdee,
udah. He.

Zara,
seperti yang dijawab di FB. Haha.

Merr,
ngeee.

Ielah,
thanks babe. ;)

En Azani,
salam. Trimas. =)

En_Me,
bukan Linggi di Negeri Sembilan ittew. Huhuhu.

affendik? berkata...

segala yang baik2 saja. untuk kamu.
=)

addyaholix berkata...

dimana sekalipun kamu, Dia pasti akan selalu ada buat kamu. selamat semuanya atiqah!

Guten Tag berkata...

semoga anda ok2 disana yer..:)

Pocket berkata...

so citer citer la apaa ada sana yer :D
bleh jgak kami yg kat utara ni tgk negeri slatan sana :D

kuatkan smangat,
tingkat kan prestasi...
ingati lah yg tersayang..
mcm kempen tv plak :D hahah

Princess My Family berkata...

Akak cakap tu baik-baik ye kalu kaktiqah hilang jugak nanti Emy cuma ada kakak 2 orang aje.

tasekM berkata...

Ada kat Johor...? Senang2 datang Melaka ye sayang...

:)



.

kiyo berkata...

Salam Tikah,

Jauhnye ko Tikah...huhuhuhu..... ANyway, slamat bererjaya and mendidik anak bangsa...

blackpurple @ jowopinter berkata...

Ikut perancangan asal sepatutnya Kota Iskandar dibina di dekat-dekat situlah tapi tak jadi....